eh eh

Saturday, November 10, 2007

keskeskes

aritu aku ngan kwn2 lain kna msk utk event ape aku pon dh tak igt...spt biasa org pompuan kalo kat dapur akan berceloteh spjg masa.mcm2 cite yg kuar,jadik kitchen akan jadik hangat bukan saje kerana haba daripada dapur tmpat masak tapi juga drpd topik2 yg keluar.

"eh sayur ni nk buat ape?nk siang ke?"tanye A

"aah,siang ah sayur tu.nk goreng je sayur tu"jwb B

"eh korg panggil siang jugak ek?igtkan family aku je.kalo kat kelantan kitorg pggil siey"tambah C

"aku ingat siang tu untuk ikan je,ade jugak ek utk sayur.eee tak penah dgr pon"sampuk D.

pastu kecoh dgn topik 'SIANG' tu.sume org nk menyampuk ckp psl SIANG.hmm... aku pon menyampuk jugak,

"ooo kalo aku lain plak.aku gune perkataan siang tu untuk siang dan malam...heheheh"

ngahahahahahah....aku tau lawak ni tergedik+poyo+boleh blahhh+nk kena sepak?....

heheheh tapi aku saje je.nk soh sume org diam.keskeskes

p/s:rindu plak kat die...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home