eh eh

Thursday, September 27, 2007

sibuk...

hmm..td aku g eye clinic.dr fiona takde ah plak.die away arini n sok.agak bengang sbnrnye td.sbb today is my grup nye turn g eye clinic.tapi ade plak org from grup lain.nnti turn dioang aku nk nyibuk jugak.haha tak kire.learn nothing much.yang paling sedey aku tak nampak ape sgt pon gune opthalmoscope tu.huhu...busan2....=(

ramadhan dh dekat dua minggu.hmm tapi aku tatau aku buat ape sgt pon.kna usaha lebey ni ngan osmet.kalo buat sorg2 takkan lehnye aku ni.byk gile makanan bulan pose ni,ari2 aku seronok nk buat dessert.haha aku bukannye makan sgt pon.sian osmet aku terpaksa makan sumenye.hehehe..arini aku nk buat kek batik plak sbb ade org suruh.=)

oklah nk balik umah dh.tenet ni bile ah nk ade.haih..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home