eh eh

Wednesday, January 02, 2008

rehat2

ergh dh seminggu gue tak study.cmne ntah ni.dhlah aku takde study grup.agak kelam kabut jugakle.takpe2 ade ms g ni.tertekan btol dgn msg2 along aku..

"weyh rindu ah kt ko.angah nye wedding dh nk dkat ni,makin sedey lak rasanye ko takde."

"rindu ah kt ko"

"hai my luvly sis.missing u!

agak terkilan jugak ah aku tak dpt ade ms wedding angah.haih terkilan seyh...

aku br balik from leeds.jejalan jumpe member2 lama.lepak2 kt leeds 4 hari.dr thn lpas aku janji nk jmpe jijah.kali ni kitorg buat reunion kecil2an budak2 taylors.budak2 dublin 4 org dtg.kitorg pon sewa kete.diorg berjalan from leeds smpi ke manchester n birmingham.aku dtg lmbt skit kt leeds.lgpon aku mls nk g manchester n birm tu,bape kali dh pegi.busan plak kang...

flite aku buat hal aritu.drpd sejam nye journey jadik 2 jam.berputar2 di angkasa.aku ni dhlah tak tahan ngan flite.hehehe...muntah2 aku dlm flite.weather tak best aritu.dlm flite plak stuffy.mau tak pnin kepala.sian mamat kt sebelah aku terpaksa menyaksikan acara muntah aku yg bp kali ntah.huhu..segannye,dahlah ensem malu je.heheh..ok ok dah.=p

almost tetiap mlm kitorg lepak2 kt luar.terpaksa ah ikutkan adie yang suke kuar mlm tu.sembang2 kat nandos,minum kopi kt mcD.ooo tujuan diorg dtg leeds tak lain tak bukan adalah utk bershopping.byk gilos diorg bli.pinggan mangkuk,langsir,segala jenis brg ko buley senaraikan...heheh..aku ni biasalah...bukanlah kaki shopping.takde perasaan sgt ngan sale2 ni.aku bli skit je.

owh ye aku br discover sumthing psl flite aritu.ms naik flite ke leeds ni aku tanye ain,knape aku pegi edinburgh aritu aku dpt yellow card(priority card) tp org lain tak dpt.kalo dpt priority card ko leh naik flite awal skit.n leh cop tempat best2.ain ckp tu utk org yang byr lebey for the flite or budak2 yang travel sorg2.erk...patutla ms aku check in aritu die tanye aku sorg2 ke.aku ckp"yup,im by myself".terus die kasik kad tu..oo br aku tau knape.die igt aku budak kecik rupenye.hahaha..tp bgs jugak,dpt naik flite awal.huhu..

okla..kna study.sok nk g dublin plak.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home