eh eh

Tuesday, December 25, 2007

eppy belated burfday to me





thanks so much sarinah kerana membuat 'suprise' burfday party utk aku.huhu terharunye...buat susah2 je.dah lama berlalu plak tu burfday aku.aisehh...=)

lupe nk ckp thanks utk sume kwn2 yang mengwish aritu.

1.kpada osmets terima kasih.kek coklat kamu sungguh sedap.pizza pon sangaat sedap.hehe maap ye ms burfday aku tu,aku adalah sgt bz.hehe mana ade aku berlagak macho.aku terharu mlm tu di atas suprise korg.mana ade aku buat muke expressionless ah liyana.ko ni....huhu.nway byk2 terima kasih!!=D

2.liyana,hani,zai!!!coklat butlers yang sgt digemari itu sgt best!kotak itu aku buat tabung ganti tabung lama aku tu.jangan susah hati tgk tabung lama aku tu.aku tukar lah nnti.bising ah korg.heheheh

3.idah,bantal peluk peneman malam yang ko beri itu slalu ku peluk tanpa jemu..thanks babe!

4.maedy!baju itu sungguh anggun.nnti aku pakai dpan ko satu ari nnti.p/s:aku tak sekurus yang ko sangka.erk..=p

5.pinahhhh!!!duvet cover yang berbunga2 itu dh aku pakai.sume org puji!arigatou!!

6.aisyah...froggie yang suke bunyik2 tu sgtlaaaa comel.ari2 aku peluk die.sian kat die..

7.hani beg from budapest itu cool bangat!=)

8.aisyah kek carrot sgt best dan enak skali!

9.khas buat sarinah.terharu sungguh rasanye td...=)

aku syg kwn2 aku sume.=)thankss!!!tatau cmne nk balas kat setiap org..thanks again!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home