eh eh

Wednesday, January 02, 2008

2008

dh lama rupenye aku idop.organ2 aku pon dh lama berfungsi,tissues n cells dlm bdn aku ni pon dh lama bertukar ganti.tp aku tetap cmni je.aku pon tak perasan ade perubahan ke tak dlm diri aku ni.physically?hmm ntah..gemok skit skang ni.wpon ms dulu laaagi gemok.heheh.mentally?dh matang skit kot,bukan lagi remaja berjiwa panas,hati keras,slalu nk memberontak je.aku dh ok..ok ke aku?tanya ayah aku la senang...aku manusia biasa....

aku ingat kata2 ayah aku dulu...

"natul,kurang2kan skit ah ego n marah tu"

ms zmn dedulu aku mmg sgt keras.nk ikut ckp aku je,ayah aku je ah tahan ngan aku compare ngan ibu yang sememangnye dh lama buat tatau.aku pon tatau nape aku cmtu.huhu..dh besar ni aku blaja banyak.blaja jadik org yg sabar,nk buat sesuatu pk dulu.kalo aku marah aku dh tak kuar suara.diam terus...diam lagi bagus.aku manusia biasa...

aku kecik ati ngan mak aku sbnrnye.sbb wedding angah buat ms aku takde.tp tak smpi ati plak nak ngajuk.ibu pon dh tua.aku pon dh besar,bukan budak kecik lagi.kna pk secara matang skit.aku takleh nk ikut cara aku je mcm kecik2 dulu.kang mak aku tak redha ngan aku kat cni,lagi nayaaa...jadik aku pon contact ah mak aku.tanye cmne prep for the wedding wpon dlm ati,Allah je ah yang tau cmne perasaan sedey aku.aku manusia biasa...

thn 2007 lbey kurg mcm tahun2 lain.thn lpas ade one time aku dh janji ngan diri aku nk buang kisah2 mengarut dlm idup aku yang dh berthn2 lamanye aku masih layankan je.aku rs aku dh berjaya.thn ni aku lebey segar.dan nk mula idup baru...aku manusia biasa.

azam thn ni?aku takde azam slama idop nih.stiap hari aku harap jadik org yang lebey baik dr smlm.


p/s:bestla plak dgr lagu hujan-pagi yang gelap.memula dgr cm busan.jimi soh dgr kat lagu tu kt utube die main guitar ngan band die kt dublin.die soh aku komen cmne die main...komen aku?ahahahaha....ko dh gemuk!hehehe...ape2 pon aku mmg respect ah die main.mls nk ckp dpan die.aku kan ego mn bley puji dpan2 muka.hehehe...rok kagum dgn cara die main smpi rok pon terus bli guitar letriknye siap dgn amplifier skali.ko mmg sentiasa macho rok bile main.oklah nnti mggu dpan aku dtg umah ko,tgk ko main.balik keje jgn lupe berlatih slalu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home