eh eh

Thursday, January 31, 2008

aku tak kisah

hehe ye jangan salahkan aku jika kamu kata aku obses.ngahahah...takpe2 aku terima.aku obses dgn diri aku juga diri kamu.hehe..

amik ngan kamera liyana.takpe hani ko gelakkan aku mengambil gambar sdri.takpeee...aku tak kisah.aku nye blog private.bukan hak milik public.(ayat2 defend).heheh



skang ni aku dh jadik pelakon.bukan calang2.wpon pelakon tambahan je aku tak kisah.aku ok.permulaan..takkan nk terus jadik superstar wpon aku tau aku mampu.tp aku tak kejar glamer.penat jugak jadik pelakon nih.tak sangka plak.byk kali cut.haih penat ulang dialog yang sama bape kali.sbb ade pelakon yang tak professional,tak cam aku ni ha.keskeskes..lenkali blaja dulu.
movie tu akan kuar tak lama lagi.ade beberapa scene yang tak siap lagi.tp akan ditayangkan as soon as possible.kpada sume peminat2 aku.tgguuuuu..hehe.msti puas hati bile tgk kemunculan aku di kaca tv anda.

haa??nk sign?saba2.kalo jmpe aku kat hospital bebile masa nnti,tegur je.aku tak kisah.aku low profile.tak pilih org.okeh ciow..nk sambung carik idea utk movie seterusnya.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home