eh eh

Friday, April 25, 2008

persatuan ayam




ayam berkaki lebar:aku dah buat keputusan..(sambil menundukkan kepala)

ayam perut kurang kempis:keputusan ape?pelik je bunyiknye ko ni

ayam berkaki lebar:hmm aku pk aku nk berenti jadik ayam..

ayam perut kurang kempis:kenape?ko tak bangga jadik ayam ke slama ni?

ayam berkaki lebar:bukan tak bangga,aku cuma dh give up.aku dh tak se'gah' dulu.suara aku yang makin tak sedap ni slalu dipersenda2kan.intellectual skill aku pon mungkin makin deteriorating.aku slalu silap kokok..kadang2 waktu malam pon aku kokok jugak.

ayam perut kurang kempis:ko tu sbnrnye jet lag.ko kan baru balik dari paris.logikla ko tersilap masa berkokok.apa mslh sbnr ko ni?baik ko cerita kat aku..

ayam berkaki lebar:takpe la.aku jugak dh decide taknak cite masalah aku pada ayam2 lain.

ayam perut kurang kempis:nape mcm tu plak?sharing is caring kan..ko share aku plak care...ko pon tau tu..

ayam berkaki lebar:aku tau..tapi aku nk stop exposing thoughts in my brain.aku rs otak aku sgt precious,aku xnak widely expose everything.so aku decide to keep it to myself.

ayam perut kurang kempis:hmm...pelik bunyiknye.(konfius)

3 Comments:

  • At Sunday, April 27, 2008 9:23:00 PM , Blogger pembuang rubbish said...

    ape ke heyy nye ayam berkaki lebar tu.ayam mudah lupa jugak ke.semangat jati diri tu sila cari blk ye.g kem motivasi fadhilah kamsah ke.xpe2,u dun worry k ayam perut kempis.nnt beta try carikkan buku 'the ideal ciken' eh.bg 'terang' sket.

     
  • At Sunday, April 27, 2008 11:22:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    ayam, bermacam ayam, ade ayam utan, ayam daging ayam itam.bermacam ayammmm.....bernyanyi sehingga suara serak.smpikn ujan d luar.sungguh buruk suara ku ya.sehinggakan ayam berkaki lebar ketawakan.hehe..soalan di sini, apekah yg dimaksudkn ideal ciken n apa kaitannya dengan terang.Mohon pencerahan.Saudari pulut didapati bersalah kerana menggunakan perkataan lebar yg mnjadi nama trademark komersial mak cik musalmah lebar.Mohon penjelasan.

     
  • At Monday, April 28, 2008 3:42:00 AM , Blogger pulut said...

    to pembuang rubbish
    -tu la die kna pegi motivation camp rsnye.bg booster lebey skit.nnti aku daftarkan die kt kem2 yang berdekatan.kna bertindak cepat ni..=p

    to sitisafi,
    eh cukup2 jangan nyanyi kat cni.ayam2 ni reban die br je dirobohkan oleh pihak berkuasa disbbkan lesen palsu.takde tempat nk teduh kalo ujan nnti.hehe..pas diorg dpt reban baru,cik safinah bley start nyanyi balik ok?
    psl 'terang' n 'ideal chicken' tu sila rujuk cik pembuang rubbish.die lebey arif.=p
    alemak tak bley ke gune ayat2 tu,ok2 i g mintak permission nnti,x psl2 kna gam plak.huhuhu

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home