eh eh

Tuesday, April 29, 2008

whats worth?

ibu cakap,"I LOVE U SO MUCH!".
aku jawab"I LOVE U TOO SOOOO MUCH!!"
ibu balas"ibu tahu hati anak ibu " =)

arini aku susahkan hati sume orang.aku tak dpt jawab paeds dgn bagus.masa tak cukup.aku tak pandai uruskan masa dlm exam.terukkkkk.....bukannye aku tatau jwpnnye.aku nak salahkan sape?sape lagi kalo bukan AKU sendiri.

keluar dr exam hall aku gelabah.carik etul n cham utk balik sama.diskas pasal soklan yang kuar td.aku tatau nape ngan aku.aku felt sooo bad.aku tak buat dgn baik.aku takutttt sgt td.pas abis exam tu,kol 230 ade lagi satu paper paeds.aku dh janji ngan diri aku utk fokus btol2 kali ni.then,alhamdulillah sgt2 permudahkan n bagi ketenangan kt aku.aku konfiden ngan paper tu.

aku rasa tak keruan bile smpi umah fikir psl paper yang aku dh buat sgt teruk tu.aku termenung lama.aku tatau nk cakap kt sape dh.rasa bercelaru sgt otak aku.aku study..tapi masa aku tak cukup nk abiskan semua.aku reflect balik ape aku dh buat slama ni.mungkin aku byk dosa..

masa tu aku rs aku takde sape nk luahkan perasaan.then,aku tpon ibu.cite sume..tapi aku still rs tak puas sbb ibu ckp psl menda lain plak bile aku cite.die bg nasihat skit2 je.

"jangan risau sgt.insyaAllah natul kan dh usaha.ibu slalu doakan natul.xpe2,nnti ibu bagitau ayh psl ni'ibu cakap.

aku still rs takut.aku msg phone ayah pulak.aku luahkan kat ayah.

jwpn ayah ringkas je"sabar je,yakin Allah sentiasa bersama kita"

ibu plak anta msg,panjang ibu bg nasihat suruh aku calm down,n byk2 doa+solat supaya hati lebih tenang.ayah n ibu terpaksa bls msg2 aku kat hpone diorg.kesian plak dh kol 1 lebey ms tu kt msia.kesian ayah terpaksa bgn layan aku.

mungkin ayah rs aku terlalu emotional.ntah mungkin juga.anak ayah ni tak tahan pressure akademik,ayah.aku rs guilty sgt ngan ayah n ibu kalo aku tak dpt buat diorang gembira.aku mintak maaf ngan ayah ibu dlm msg2 td.aku rasa aku banyak sgt dosa kt diorang,maybe ni slh satu sbb aku rs susah sgt exam td.

ayah"jangan cepat give,natul kna yakin pada Allah"

aku mintak maaf Allah.jika aku byk merungut tadi.aku rs tak mampu.aku mohon padaMu ya Allah supaya diberi ketenangan untuk hati ini.terasa lemah sgt2 tanpa Allah.

mungkin keadaan rumah jadi kelam kabut skit td,aku rs ibu bgnkan along,ceritakan keadaan aku kat sini.along msg aku dlm kol 2pg kat msia.
along cakap..
"a woman has strength that amaze men..
she can handle trouble and carry heavy burdens
she holds happiness,love and opinions
she smiles when she feels like dying inside
she sings when she feels like crying
cries when she is happy
and laugh when she's afraid
her love is unconditional
theres only one thing is wrong with her
she sometimes forget what she is worth..."

sweetnye...=)thanks for all ur support.natul mintak maaf sbb susahkan sume orang kat umah pagi2 buta.huhu..but natul mmg perlukan korg sume.korg dh slalu sgt bg natul support slama ni.

10 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home