eh eh

Wednesday, May 28, 2008

last minute

banyak menda nk buat sblm balik ni.kelam kabut jugak la.huhu sape soh buat last minute.antara perkara2 aku kna buat sblm balik esok:

1.buat kad garda yang baru pagi ni,sbb expired bulan july ni.

2.mintak secretary kt csi buat surat claim jpa ngan visa aku nk balik cni balik(garda yang soh).

3.mintak spare key from csi.locker aku takleh bukak.

4.tpon zai ckp kt die psl borang visa die tu tak complete.then,aku kna buat registered letter anta kat HSE tu balik memandangkan zai ngan aida dh balik msia.terpaksa la aku uruskan hal diorg

5.basuh cadar n curtain

6.kmas bilik

7.packing barang.tak kemas lgsg pape lagi

8.beli hadiah utk family.

9.beli tiket bus g airport sok

10.uruskan psl hosp selayang

11.amik duit kat bank utk byr rent for 3 months.sakit poket aku ni...huhuu

12.kmas umah sbb jap lagi rmi nk dtg for bbq

13.bli barang kat dunnes store ngan hani untuk bbq

14.komfemkan kat sya aku akan smpi kol 6 lebey kt klia.so die leh amik aku.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home