eh eh

Wednesday, December 17, 2008

along tunang

along n tunangnye
along n angah

along ngan ehem2 koyed(eh x-gf ke ntah?)

ngan ibu
sume ade..except aku nkoyed

dh lama nk scan gmba2 nih tp asik lupe je.gmbr ni thn lpas,kolong(nama timangan along) tunang n obviously aku mmg takde kt msia la kan.huhu..so aku dpt gmbr je la.

haaa maroon amik ko.huhuhu..mak aku mmg suke sedondon kan family.corak lain2,warna je sama.haihh rindu2..aku balik bulan 6 nnti tgk kakak aku kawen.yeay!!akhirnya dpt la bersama family setelah sekian lamanye.

huhu...ye2..kakak aku mmg cantik.heheh

yeay exam dh abis.yippeee..leh rest2,wpon everyday still ade study group.huhu..tp aku leh bgn lmbt skit.

huhu..still x caya cite kt msia snanggggnye tersebar.baru arini jadik,mak aku dh dpt reportnye drpd org.lalala..mksdnye aku kna berhati2 la dgn ape yang aku buat.heheh..

5 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home