eh eh

Wednesday, October 15, 2008

sunshine





bile aku sedey,aku tau at the end msti Allah nk kasik aku gembira.so pttnye aku x patut mengeluh.kna teruskan ape yang aku tgh wat.takleh pandang belakang n patah balik.

mslh anaesthetics aku dh selesai.dr. malik ckp takpe,tak abiskan procedures tu pon xpe.aku happy,tp terasa bersalah sbb 'nangis' dpan die.huhu pndi gak aku berlakon.heheheh sorry la dr malik.aku bukannye sngaja nk nangis,tp batuk aku yang melampau2 tu telah menyebabkan air mata aku jatuh ngan mencurah2.huhuhuhu...yeay tak risau lagi dh.

mslh study gp aku letak ketepi,aku nk teruskan.biarla ape nk jadik.aku mls nk pk.lalalala...ape jadik?hehehe mcm jahat,tp tatau nk ckp cmne.takpe2..aku akan try selesaikan ngan elok2.mslh kecik je tu.

aku happpyyyyy!!gambar anak etul n cham.pasni anak die kalo tak knal auntie pulut,mmg nk kena ni.heheh...ari2 dgr sore acik pulut ek?cian etul,asik kena tendang menendang bile die dgr sore aku.huhu cayangggg die.nnti acik pulut cium2 die.=p

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home