eh eh

Sunday, September 28, 2008

u never know =)

*credit to jawa for this photo =)

tgh sibuk2 final year ni smpat aku menjual n msk skit utk pasar ramadhan kali ni.tp kebanyakannye kak ha,hani n liyana la yang wat.aku tak join fully,sbb terikat ngan jadual study grup yang agak pack.

hehe skang ni aku dh lantik liyana jadik coach aku,untuk perancangan ms dpan.ok liyana?aku x byk ms ni.ko je la org yang aku harap2kan.

aku happy..happy..happy =)even aku tak sure ape yang akan jadik in the future.but aku hope aku sentiasa dibantu oleh Allah supaya diberi segala petunjuk n hidayah dgn keputusan yang aku buat.insyaAllah,aku akan sentiasa doa supaya diberi apa yang terbaik utk aku =)

insyaAllah aku try ubah negative side diri aku,jika itu lah yang terbaik.lalalalalala....

5 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home