eh eh

Friday, December 05, 2008

kejap kat atas,kejap kt bwh

hmm...arini mmg tragis2..uish..uish..sume benda jadik cm x best.last2 aku,has ngan naza;tiga-tiga termenung kat meja makan atas byk menda yang jadik kat kitorg pagi nih.

naza + has
pg td diorg accident.abis rim kete naza kemek.jln pagi tadi slippery gile,icy.jadik terpaksala naza kuar duit nk btolkan kete jap lagi.tatau lagi die nk gerak balik galway kol bape.nasib baik ah die ngan has ok.brek tak makan lak sbb terlalu licin.aku terpaksa la balik naik bus jap g.nak tggu naza cm lmbt kot kete siap.has dh balik galway dh pon.aku lepak library tggu hani,didi ngan diana abis.

naza
carik2 team tak jmpe.mn ntah team die.mr sharif pegi clinic kat luar.tak dpt la die signature pakcik tu.otak die tepu memikirkan kete yang telah binasa.heheh..ms mkn,aku pndg dinding..die pandang meja.masing2 termenung mengenangkan nasib.arini mmg malang.huhu..

has
beg laptop die jatuh dlm lecak.huhu..kotor gile.luggage die plak dh terkoyak skit.die busan kol 12 dh balik galway.mmg dh takde mood duk cni.huhuh ape nk jadik.

hani
on the way nk g hosp die terjatuh.br je buat lawak nk gelak gile kalo sesape terjatuh,tetibe tgh jln2,hani jatuh gedebuk.huhu sume org terkejut,tak smpi ati lak nk gelak.heheh..aku terkejut pastu tergelak plak dh.sorry hani..huhu..aku bersimpati.hahaha..comel2.=p

aku
arini mood mr couse mmg tak bgs.hmm team kena marah arini.byk la plak buat silap.drug yang ptt stop,tak stop2.clexane yang ptt kena bagi,tak bg2 smpi patient nk discharge dh pon.lalalalal...LFT yang normal repeat plak hari2.huhuhu..patient dpt h2 antagonist ngan ppi skaligus wpon takde pape.lalalala..ergh..byk yang die tegur.dose gentamicin bg tinggi sgt!wpon aku tak terinvolve sgt.tapi tempias kna kat aku.hmm..arini ari last aku kat letterkenny.die panggil aku masuk bilik,nk evaluate.hmm..biasa la dpt komen yang tak best sgt dikala api kemarahan didlm diri mr couse tgh ade.jadik dgn aku2 skali la kna.lalalalalal...last2 aku xde mood,aku ajak naza trn makan,lepak2.haihhhh

hassan
kol 12 mlm td jatuh katil.tilam die jatuh ke bwh.ahahahaha..aku xmo komen pape psl perut die,wpon die yang mention.huhuh

adeh..aku nk balik umah!!

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home