eh eh

Tuesday, April 14, 2009

impian


berbalik kepada cerita impian pd entry aku yang lepas,aku teringat pd impian aku yang pernah simpan dlu...

aku teringin sgt nk jmpe:

1)sami yusuf
2)nik aziz
3)ustaz badrul amin(pensyarah UIA yg penah masuk ISA dlu)
4)zain bikha

aku simpan je angan2 ni.dm hati rs 'aku harap satu hari nnti aku dpt jmpe org2 ni'.

aku dh penuhi 50% impian aku tu.hehe.aku dh jmpe zain bikha ngan ustaz badrul amin.yeayyy!!

aku jmpe zain bikha secara tak sengaja kt birmingham.aku igt nk tanye kedai makan halal.dekat je ngan org tu,aku terdiam,rupe2nye zain bikha.hahah terkedu tak terkata ms tu.haha terus aku terdiam tak tanye soklan pon.wakakaka..die senyum je ms aku sebut nama die,n anggukkan kepala.huhuhu..malu2.

aku jmpe ustaz badrul amin thn lpas,ms celupnye wedding.aku dgr suara die,aku carik org tu.pastu ternampak muke die,aku rs terkejut!hahah..takkan nk mintak tgkp gmbr skali.haha tak molek untuk anak dara yang pemalu mcm aku ni.ngahaha...jadik aku hanya tgk je la die bercakap2 ngn pengantin.huhu..

aku harap2 aku dpt jmpe lagi 2 org lagi tu.huhu..kan best kalo aku jadik lelaki.leh je g kelantan tu,solat jumaat kt masjid tempat biasa nik aziz solat.pastu borak2...hahah perasan sungguh.huhu msti die kate aku ni poyos...perangai tak semenggah je.ngahahah..=p haha suke atila,aku nye impian kan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home