eh eh

Wednesday, April 08, 2009

die ckp,bukan aku

org ckp tulis blog ni mcm syok sdri.haa mmg la aku syok ngn diri sdri,syok kat org lain pon aku ade.heheh

aku addicted ngan blog 'itu'.hahah..aku suke ah cara die cite.klaka2.teringin nk jmpe die.mcm best je,dpt jmpe org 'alim'(die ckp la).

die ckp psl pompuan suke ngajuk.eh btol ke pompuan suke ngajuk?hmm..sbgi seorg pompuan yang sejati dan tulen,aku pon bersetujula.tapi kan,symptom mengajuk ni vary in terms of severity.mmgla sume pompuan ngajuk.tapi ikut jugakla jenis orgnye.bergantung kepada thp kepoyoan dielah.

contohnye kalo org mcm liyana,die jenis org yang manja,jadik die tend utk mengajuk2 ni(bwahahaha).ni dtg dr mulut die sdri,bukan aku.sbb aku tataula die ni kuat ngajuk ke x dgn suaminye kelak.hahaha..org2 manja mcm ni,snang je nk pujuk.sbgi seorg lelaki ko mstilah dh siapkan ayat2 ko yang best.sblm kawen sediakan kamus sediakan ayat2 yg gempak,jadik ble die start nk ngajuk je ko bukak cpat2 kamus tu.gunela mn2 ayat yg ko dh sediakan,tapi berhati2 jangan gune ayat yg sama byk kali.kang die tau plak ko ade kamus.ok ke?

kalo org mcm hani plak,die ni suke rs diri die macho.dlm byk2 pompuan dielah(bukan jugak aku yg ckp) org yg last skali mengajuk.dasyat kan daya imaginasi die?hehehe..(jadik mari kite pandang dinding).jadik aku rs la org mcm hani ni msti akan tahan kadar kemengajukan die,smpi tak thn br burst things out.yela mn leh skit2 nk ngajuk,kurang la macho.(okeh dh abis pandang kt dinding,pndg dpan balik).org mcm ni ko senyum skit2 sdahlah,die tau ko ikhlas nk pujuk die dgn senyuman ko.tapi pastikan la senyuman ko tu sedap dipandang.kalo tak lagi masam muka die.

aritu aku bc kt blog 'tu'.ade org ckp,
pompuan cantik kalo ngajuk=manja
pompuan hodoh kalo ngajuk=ngada2

hahaha..kurang aaaa??aaa ape?haa kurang bukan ajar,kurang elok ye,ckp cmtu?heheh
suke atila cantik ke tak cantik nk ngajuk,abistu kalo tak cantik takkan takleh ngajuk,takkan nk kena tahan je.ko igt snang ke nk thn2?takpe wahai wanita2,aku ni mmg suke prihatin dgn masalah wanita2.jadik korg jgn risau kalo laki ckp cmtu.laki yang ckp cmtu sbnrnye die tak ensem pon,itu la cara die nk defend diri sdri untuk ade keyakinan terhadap diri sdri.bg aku sume pompuan cantik,kalo tak caya ko g tgk cermin skang,cantik x?haa cantik kan?bagus2...

eh aku dh penat la nk tulis,nk smbg study dlu,meh aku simpulkan kt cni.sume pompuan kalo ngajuk tu lumrah alam.bukan pompuan je yg suke ngajuk,laki pon sama.eleh2 jangan la nk tipu.lumrah alam kan?jadik kalo ade sesape yang ngajuk.cuba2 lah pujuk.pujuk sekali.dua kali.tiga kali.tak lut gak,ko ajuk la ajukan die tu.haa..

arini aku sakit spleen.aku soh liyana palpate.adeh..apsal ntah slalu cmni.aku nk kena cek blood aku la nnti.tp systemically aku ok je.takdelah fever ke ape ke.dh tua agaknye.huhuh byk plak sakit2.tapi aku takdela sakit hati,tu dh cukup bgs.hehehe..kan?kan?

1 Comments:

  • At Thursday, April 09, 2009 12:41:00 AM , Blogger snowflakes said...

    org mesti culture shock weyh ko nih sedap2 je ckp aku manje x kene ngan clinical presentation haha..aku manje kt ko je laa..kan aku nk ngorat ko hahah..ape kamus2?xmainlaa..flowers,intan permata brla jln..haa ko tlg ckp kt hubby aku nanti ye

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home