eh eh

Saturday, January 17, 2009

sabar2

ade budak tu die kecik ati ngan aku,ngan aku je ke?ke ngan org lain gak?alahaiii..susah.aku x pndi pujuk memujuk.lgpon,ko mmg suke emo kan.hahahah..suke ati aku je.jadik ko msti ok nye pasni kan?

ke ko nk bunuh aku weyh?ko ckp nk bunuh aku kan aritu?uishh dasat la ko.yang ko nk bunuh diri plak apesal pas bunuh aku?takut polis jmpe ko?gile ko ni..hahah..(mintak maapla aku tergelak ms ko ckp ko nk bunuh aku tu,wpon ms tu ko wat muke series,mcm serial killer plak aku tgk)

aritu ko ckp aku besfren ko,soknye plak tetibe aku jadik musuh besar ko.plak dh...pnat ah cmni weyh.naik turun ek mood ko.hehehe..

apsal ko emo aritu?pepagi dh emo..pening aku tgk ko.tetibe kuar kete,jln melulu masuk sepital,tak ckp pape kt aku.ko marah aku lg ke?rilek2..eh silap,ko tak suke aku ckp cmtu kan?huhuhu..yela2..

aritu aku usik2 ko,ko ckp,ko takkan marah aku smpi bebile,tak kisahlah aku wat ape kt ko.ni lain lak citenye.saba weyh..byk2an istighfar.hehe..alaaa ko ni aku ckp skit suke ngajuk2.skit2 nk moncong2..

aku mintak maapla ek.udah2 la tu ngajuk.takde benefit pon.kang cpat tua plak.hehehe..alamak kutuk plak.

lalalal...

5 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home