eh eh

Saturday, January 17, 2009

main time







penat..penat..setelah bape lama aku tak main,akhirnya dptla jugak lpaskan busan blajar dgn main basketball.skang dh tua dh tak se'fit' dlu.pancit cepat.tak masuk ngan acute asthma attack aku.wheezing tak hengat.chest tightness sume ade.hahaha..tapi okla at least aku dpt main sume game.

wpon kalah..hahahhahaha...takleh nk salahkan aku,aku mmg takde stamina.lgpon yg dtg from dublin n cork sume terer2.huhu..asalkan aku hepi,aku pon mmg nk main for fun je.tu la,kalo main badminton lama dh aku leh dpt medal mcm zaman dolu2.

arini eppy leh main dgn gembira thanks to liyana sbb anjurkan intervarsity ni.wpon aku last minute player yg masuk.heheh..aku sorg jela final year yg main.dak2 lain sume duk umah blaja kot.ngeeee...

pas exam final year leh ah aku ajak dak2 ni main balik ptg2 seperti thn2 lpas,skang winter tak best nk main.huhu aku kna kuruskan bdn!haihh...tu yang kna main lebey skit pasni.adehhh susah2..asik2 mkn coklat je keje aku.addicted ngan kinder bueno.

so kwn2,bile next time korg nk main lg,sound aku beb..yeayy

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home