eh eh

Thursday, April 22, 2010

ulat gonggok nyorok bwh daun

mlm td tdo byk gle nyamukkk
plak tu tetibe sakit sgt perut ni(sakit pompuan)
nk bgn amik ubat pon tak larat
last2 tarik je selimut balik
tdo lmbt melayan nyamuk ngn perut ni

dr pg smpi ke pagi soknye aku bukak tv
sume cite aku layan
cite yang tak penah teringin aku nk tgk pn,tertgk gak akhirnye
haih

aku rs nk g shopping,tp tatau nk beli ape
bukannye ade sale
lgpon duit kna simpan
erm..blanje skali skala bley kan abg?

lpas abis aku minum segelas milo,aku rs nk minum kopi plak
kopi old town yg aku bli aritu
tp aku mls nk bgn drpd couch
aku terus duduk...

aku capai majalah mingguan wanita
erm takde topik menarik
campak majalah kt atas meja balik

oo ye aku kna vaccuum umah
erm mls nk amik from kotak
kjap lg la

lyn lagu cleopatra-zunea- zunea ulang2 kali
tetibe terbayang zmn aku kecik2 dlu
main dr pg smpi petang
hanye takut kalo ibu jerit panggil balik
selain drpd tu,aku sentiasa hepi

haa kan aku ckp,jgn jadik doctor
kalo ko jadik gak,ko akan dpt otak yg tak kreatif mcm aku skang ni

hahahahahha gile

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home