eh eh

Saturday, February 28, 2009

mcm tu la

blindly browsing blog org yang aku tak kenal rs menarik plak.seronok dgr cite org lain,as if org tu tgh cite kt aku psl idup die.kekadang rs nk kenal je org2 tu.mcm menarik plak idup diorg.or maybe idup die biasa je tapi diorg njoy life diorg.hmm bagus2.

wiken ni patutnye ade tutorial given by interns.aku msti dianggap sombong takmo g,huhu.aku mls nk kuar.aku mls nk study wiken.otak jammed la arini.lgpon aku mmg dh set otak mlm td,aku mmg takmo pegi arini.hehe saje la aku ni nk carik alasan sedapkan ati.hehehe..ape2 jela

org tanye "cmne life ko skang ni ?"
mcm tu je la.agak busan jugak kot.nk wat cmne,kna struggle lebey skit thn ni.tp aku ok je.biasala idup kekdg kan ade up n down.go with the flow je la..pepagi bgn bsh muke terus trn bwh.minum teh tarik n tgk spongebob.gelak2 skit..haa ceria la skit idup aku.lama rs tak tgk south park maybe mlm ni leh lyn jap.gelak2 bersuka ria sorg2 dlm bilik kekdg gembira gak.

ibu beli 2 ekor kucing.tak sabonye nk ciummmm+peluk+main2.wpon aku tau aku la yang akan jadik org yang mandikan + bersihkan sangkar die hari2.smpi aku skali jadik busuk.haha..xpe2 demi melihat kucing2 aku cantik dan gembira aku sangguppppp.

aku pon tatau pesal aku terasa nk shopping sgt ni.padahal tau je nk balik msia dh ni.nk kna kumpul duit.kalo tak sape la nk bela aku yang dh besar panjang ni(eh tak panjang pon) ni kat umah nnti before keje.mengulor je la nnti kt umah.aku pon jalan2 la kt town,tp ble survey2 rs takde satu pon yang berkenan.haih busan sungguh.apekehey sume baju omputih ni buat sume membusankan.ketat sungguh.adeh..

last2 aku lepak bilik.pasang air freshener airwick aku,menikmati bau indah..smbil dgr lagu2 soothing.lg syiokk..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home